7 April 2010

Lirik Lagu Lungiting Asmoro

Seprene nggonku ngenteni janji
Iki prasetyaning ati
Kadung tresno ning sliramu duh cah bagus
Ra eling dino lan wektu

Ning ati katon ra biso ilang soyo suwe soyo ra karuan
Snadyan mung tansah anggadhang aku samar yen sliramu ra kelingan

Wong bagus tak anti-anti
Jo pijer semoyo wae
Aku tresno karo kowe. . .

Tegane atimu soyo gawe loro iku ra prayogo

Aku ora bakal mundur. . . .
Aku ora bakal mlayu. . .
Yen durung nyanding sliramu
Ukuraning tresno dudu bondho nanging lungiting asmoro

15 komentar:

aratan mengatakan...

like it

NEW FULL ALBUM mengatakan...

penyanyi asli lagu ini siapa ya?
ada yang tau..??

Eko Nurfianto mengatakan...

H.R. Senopati mass

Unknown mengatakan...

lungiting artine opo to?

santyanis mengatakan...

penulis-nya emang bener Eko Nurfianto po? bukan-nya penulisnya (pengarangnya) mas Sugeng (cs.kendang benjo) salakan ya?
hati2 mencantumkan penulis, bisa melanggar HKI lho!

wahyugandhung mengatakan...

Nha, kalo yang itu bukan sekedar "penulis" tapi
(mungkin) "pencipta"nya. (skedar meluruskan), soalnya biarpun seneng 'ma lagunya, aku sendiri gak tau penciptanya sih.....,

edy Sudarko mengatakan...

Ijin copas bro.....
Begitu coba merenungi maknanya.....
Hati terbawa saat sedang "falling in love"...
Siiiiip...

Dwiky Windiarti mengatakan...

lirik'ny dijadiin tweet.. bagus.. hehehe

Eko Nurfianto mengatakan...

penulis blog, bkn penulis lagu/pencipta :)

Ari Arrow mengatakan...

Kalo bisa perbanyak postingan mas
broo ^-^

By: http://www.facebook.com/ari.arro

Deby Hastono mengatakan...

nanya donk....lungiting apa lumiting ya yg benar?...trs artinya apa ya

Eko Nurfianto mengatakan...

lungiting mas.

kalau artinya kurang paham juga utk kata lungiting. tepi maknanya semacam kegigihan cinta

desti thungil mengatakan...

Gan izin copaz ya..mau di hafalin. Ne..lagunya asyik

Galih Rian mengatakan...

wow..lagunya bagus
sya suka..saya suka (*_*) (*_*) (*_*)

Eko Nurfianto mengatakan...

okee gan